سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام موسی ابراهیمی

حوزه/مدیر سابق حوزه علمیه استان قزوین گفت: تدوین سند راهبردی حوزه علمیه استان به خوبی انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی در مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه قزوین، ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند همه اساتید و طلاب مدارس علمیه، اظهار کرد: تدوین سند راهبردی و اجتناب از اجرای طرح و فعالیت های کوتاه مدت، پراکنده از دغدغه های اصلی  و دلسوزان حوزه علمیه قزوین در دهه گذشته بوده است.

وی با بیان این که حوزه علمیه قزوین از برکات اساتیدی چون آیت الله باریک بین و آیت الله نحوی و دیگر بزرگان حوزه است، افزود: پرورش اساتیدی مجرب برای تدریس در سطوح مختلف و رساندن تعداد اساتید به 71 نفر و اخذ احکام رسمی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه برای 41 نفر از دیگر برنامه های ما بود.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش گام های رو به رشدی در جهت ترویج و نهادینه سازی پژوهش و ایجاد نهادهای پژوهشی برداشته شده است و در مدت کمتر از یکسال راه اندازی معاونت پژوهش راه اندازی و فعال شد.

استاد حوزه قزوین عنوان داشت: همچنین مدارس فعال استان از 4 مدرسه به 7 مدرسه ارتقا یافته و با فعال شدن مدارس التفاتیه، صالحیه و محسنیه، شرایط افزایش طلبه ها را فراهم کرد که این مهم بسیار ارزشمند است.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha