پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیت الله باریک بین در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حوزه/ آیت الله باریک بین گفت: نام مرحوم آیت الله ملا محمد صالح برغانی برای همیشه در تاریخ ماندگار است و کار حوزه علمیه قزوین در نکوداشت این عالم فرهیخته، ارزشمند و جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، آیت الله باریک بین، ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین و تنی چند از اساتید حوزه استان، با تقدیر از برگزاری همایش "موسس صالح"، نکوداشت و تکریم عالمان و فرهیختگان حوزوی را مورد تاکید قرارداد و گفت:  اگر قدر بزرگان و علما را بدانیم می توانیم  با الگو برداری از آنها خود را در مسیر سعادت قرار دهیم.

وی افزود: استان قزوین مهد بزرگان و چهره های فرهیخته ای در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و همه آنها توانسته اند با سختی و مشقت در راه اعتلای این دین مقدس اسلام گامهایی بردارند.

 آیت الله باریک بین به برگزاری همایش "موسس صالح" اشاره کرد و بیان داشت: نام مرحوم آیت الله ملا محمد صالح برغانی(ره) برای همیشه در تاریخ این استان ماندگار است و کار حوزه علمیه قزوین در نکوداشت این عالم  فرهیخته، کاری ارزشمند و جای قدردانی دارد

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین پس از ارائه گزارشی از همایش "موسس صالح"، از آیت الله باریک بین به خاطر احیا ء مدرسه علمیه صالحیه با ارائه لوح و تندیس قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha