سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کمیته امداد

حوزه/ اولین همایش سفیران فرهنگی طلاب کمیته امداد امام خمینی (ره) برای بهره گیری از ظرفیت های آنها در فعالیت های فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و ترویجی برای خانواده های تحت پوشش از امروز در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» میر شکار معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به حضور سه هزار و دویست فرزند خانواده های تحت پوشش در کسوت طلبگی گفت: هدف از این همایش و نشست های فرهنگی دیگر آموزش و سازماندهی این افراد برای بهره گیری از ظرفیت آنها در برنامه های فرهنگی، آموزشی، ترویجی و تبلیغی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد است.

وی  با بیان این که در این همایش دو روزه، 360 طلبه از چهارده استان در برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی شرکت می کنند افزود: نشست ها و همایش های بعدی نیز بهمن و اسفند سال جاری در مشهد و شیراز و با حضور طلاب مناطق مختلف کشور برگزار و در مرحله بعد برای خواهران طلبه خانواده کمیته امداد اجرایی می شود.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در این همایش کسوت روحانیت را از ارزشمند ترین کارها توصیف کرد و با اشاره به گسترش امکانات و تسهیل شرایط تحصیل علوم دینی، از طلاب شرکت کننده خواست تا اخلاص در نیت، مجاهدت در تحصیل، استفاده بهینه از وقت و فرصت، تقویت مبانی اعتقادی، پیگیری علوم نافع، ورزش و همچنین فراگیری هنرهای مرتبط را سرلوحه زندگی طلبگی خود قرار دهند و در فعالیت های فرهنگی - تبلیغی، کمیته امداد را یاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی مشاور فرهنگی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هم، این نهاد را یکی از بهترین مجموعه ها برای نمایش چهره ارزشی - فرهنگی اسلام ناب، که اسلام مستضعفان و آرمان امام(ره) است، دانست و گفت: طلاب مرتبط با کمیته امداد در این زمینه نقشی کلیدی دارند و باید در این راه تلاش کنند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha