جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بلال شعبان

نباید اجازه دهیم برخی کشورهای حامی جریان استکباری و خود مستکبران، رسانه ها و مبلغان حقیقت را محصور نموده و تبلیغ و رسانه را در جهان به خود منحصرکنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از تهران، شیخ بلال شعبان، دبیرکل حرکت توحید لبنان، عصر امروز در کمیسیون "احزاب اسلامی"بیست و نهمین کنگره بین المللی وحدت اسلامی، در هتل استقلال تهران گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این گونه کنفرانس ها، تلاش در جهت ایجاد جریان متحد و هم افزا در قالب فکر اصیل اسلامی و دینی است.

وی افزود: علمای برجسته جهان اسلام که افراد شناخته شده ای در کشور خود هستند و همکاری بین احزاب و گروه های سیاسی حامی مقاومت می تواند زمینه رشد و توسعه جریان های همراه با این جریان مقدس را فراهم کند.

دبیرکل حرکت توحید لبنان ادامه داد: امروز شاهدیم دست های آلوده مانع از اطلاع رسانی صحیح رسانه های حق بین و حق گو در سطح جهان شده و اجازه نمی دهند برنامه های وحدت آفرین برای همه مردم جهان پخش شود، لذا احزاب می توانند فعالیت خود را به عنوان یک جریان مسلمان و تاثیرگذار به منصه ظهور برسانند.

این فعال دینی لبنانی گفت: نباید اجازه دهیم که برخی کشورهای حامی جریان استکباری و خود مستکبران رسانه ها و مبلغان حقیقت را محصور کنند و تبلیغ و رسانه را در جهان به خود منحصرکنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالان حزبی و سیاسی مسلمان ابتدا باید همدیگر را به خوبی بشناسند و توانایی خود را برای همراهی این جریان معرفی کنند.

بلال شعبان اظهارکرد: نکته دوم راه های همکاری و راه های توسعه روابط فی مابین است که چگونه می توانیم همدیگر را همراهی کنیم. احزاب اسلامی باید با ایجاد ارتباط مجازی و ایمیلی و با ارسال نامه های مختلف از فعالیت های یکدیگر مطلع و زمینه فعالیت مشترک را فراهم کنند.

این فعال سیاسی لبنانی اظهارکرد: رفت و آمدهای درون حزبی و برون حزبی در عالم اسلام باید توسعه یابد و نباید به حداقل ها در این زمینه بسنده کنیم و باید موانع این ارتباط را از بین ببریم.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha