سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی - ۱

حوزه/ تشکیل دبیرخانه دائمی کمیسیون دانشگاهیان مسلمان کنفرانس وحدت و کمیته اجرایی دانشجویان مسلمان بسیار مهم است و قطعاً این کمسیون می تواند نیازهای جامعه اسلامی را در این زمینه برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام امامزاده، معاون فرهنگی - تربیتی جامعة المصطفی واحد تهران، عصر امروز در کمیسیون "دانشگاهیان مسلمان" بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در تهران گفت: اتفاق نظر بین اندیشمندان دانشگاهی کشورهای اسلامی حیاتی است.

معاون فرهنگی جامعه المصطفی(ص) واحد تهران بیان کرد: دراین کمیسیون دغدغه های مختلفی ارائه شد، ولی باید سوال شود دغدغه هایی که سال گذشته مطرح شد، چه سرانجامی پیدا کرد تا از بیان دغدغه های جدید امید به اثر داشته باشیم.

وی ادامه داد: تشکیل دبیرخانه دائمی کمیسیون دانشگاهیان مسلمان و کمیته اجرایی دانشجویان مسلمان بسیار مهم است و قطعاً این کمسیون می تواند نیازهای جامعه اسلامی را در این زمینه برطرف کند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: باید پس از احصای مشکلات و چالش های امروز دانشگاهیان در کشورهای اسلامی، به شکل هدفمند در این دبیرخانه و کمیته برای رفع این چالش ها چاره جویی کرد.

حجت الاسلام امامزاده ادامه داد: این دبیرخانه می تواند یک فرصت طلایی برای تلاشگران عرصه های علمی در جهان اسلام باشد و دغدغه های علمی نخبگان را به چنین همایش هایی آورده و آنها را مطرح کند.

این فعال حوزوی بیان کرد: چرا باید به جایی برسیم که در برخی از نهادهای دانشگاهی در جهان اسلام شعار عدم وحدت سر دهند و همه این مسایل به خاطر این است که هنوز جریان آسیب شناسی در جهان اسلام ایجاد نشده است.

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha