دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان از مسئولان لبنان خواست کینه ها و اختلافات را رها کنند و با مسائل و مشکلات لبنان بر اساس روح ادیان برخورد کنند که همان روح همکاری و تقوا و محبت است و اینکه منافع کشور و مردم را بر منافع شخصی و حزبی ترجیح دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در آستان فرا رسیدن سال جدید میلادی، آیت الله عبدالامیر قبلان از علمای شیعه لبنان، با صدور پیامی از مسئولان لبنان خواست کینه ها و اختلافات را رها کنند و با مسائل و مشکلات لبنان بر اساس روح ادیان برخورد کنند که همان روح همکاری و تقوا و محبت است و اینکه منافع کشور و مردم را بر منافع شخصی و حزبی ترجیح دهند و رئیس جمهوری وفادار برای کشور انتخاب کنند.

ایشان تاکید کرد: مردم نیز وظیفه دارند لبنان و مؤسسات و مرزها و امنیت و ثبات آن را حفظ کنند و در این راه از ارتش و نیروهای امنیتی حمایت کنند تا لبنان بتواند همچون سدی محکم در برابر صهیونیست ها و تکفیری ها بایستد و توطئه های آنها را خنثی کند.

نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان ادامه داد: همزمانی میلاد پیامبر اسلام(ص) با سالروز میلاد مسیح(ع) در واقع تلاقی ارزش ها و مکارم اخلاق این دو پیامبر است تا بهانه ای برای جمع شدن انسان ها و احترام به ارزش های آسمانی باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha