جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان از کشورهای عربی و اسلامی خواست در زمینه های مختلف تکنولوژی و علمی از ایران بهره ببرند، چون ایران اکنون قدرتی بزرگ برای عرب ها و مسلمانان است که باید با آن همکاری کنند و دست از دشمنی با ایران بردارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان با صدور بیانیه ای دستاورد تاریخی رفع تحریم های ظالمانه را به ملت و مسئولان ایران تبریک گفت.

وی اظهار امیدواری کرد این دستاورد ایران نقطه سرنوشت سازی برای همبستگی کشورهای اسلامی باشد و کشورهای اسلامی با حمایت ایران بتوانند مشکلات خود را به ویژه در زمینه مساله فلسطین حل کنند و کشورهای اسلامی با تقویت همکاری های میان ملت ها و رهبران خود راه حل های مسالمت آمیزی برای بحران سوریه و یمن و بحرین و عراق بیابند.

آیت الله قبلان ادامه داد: خطر تروریسم تمام ملت ها را تهدید می کند و به نظر می رسد باید ائتلافی اسلامی عربی این فتنه را کنار بزند و جبهه متحد اسلامی در برابر تروریسم تکفیری تشکیل دهد، چون تکفیری ها هیچ ارتباطی با اسلام ندارند و تمام ملت ها را هدف قرار می دهند.

وی از کشورهای عربی و اسلامی خواست در زمینه های مختلف تکنولوژی و علمی از ایران بهره ببرند، چون ایران اکنون قدرتی بزرگ برای عرب ها و مسلمانان است که باید با آن همکاری کنند و دست از دشمنی با ایران بردارند چون ایران در تجربه ثابت کرده که حامی مسائل مربوط به جهان اسلام است و می توان ایران را دژی محکم از دژهای اسلام دانست که از اسلام در برابر خطر ها محافظت می کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha