جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ آیت الله عفیف النابلسی با استقبال از حمایت گروه ها و احزاب سیاسی از جمله مسیحیان از نامزد شدن میشل عون برای ریاست جمهوری لبنان، تفاهم میان گروه های لبنان را امری مطلوب دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه النشرة، آیت الله عفیف النابلسی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: با حمایت گروه ها واحزاب لبنانی از نامزد شدن میشل عون برای ریاست جمهوری دگرگون شده ما نیز تفاهم میان گروه های لبنان را امری مطلوب می دانیم.

ایشان افزود: ما به خاطر اختلافات و درگیری های گذشته اکنون به جایی رسیده ایم که از گفتگو و تفاهم هراس داریم و هنگامی که دو گروه با هم مذاکره می کنند نگران می شویم در حالی که تمام لبنان باید به این روش عادت کنند و همیشه مشکلات خود را با گفتگو حل کنند؛ چراکه لبنان به اندازه کافی از اشتباهات گذشته درس گرفته است و آن اشتباهات در حدی بود که می توانست به جنگ های سختی منجر شود، اما سخن ما این است که چرا برخی هنوز از مذاکره و گفتگو و تفاهم می ترسند، اما از فتنه و دودستگی نمی ترسند؟

آیت الله نابلسی خاطر نشان کرد: تمام مردم لبنان باید برای انتخاب رئیس جمهور به دور از اختلافاتی که در منطقه وجود دارد به صحنه بیایند و ببینند مصلحت لبنان در چیست؛ چراکه لبنان زمان زیادی را از دست داده و ادامه دادن به این وضع نیز برای لبنان زیان آور است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha