شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان در دیدار با افرام دوم، اسقف اعظم انطاکیه خواستار تلاش برای ارائه راه حل مسالمت آمیز جهت حل و فصل بحران سوریه و رسیدن این کشور به ثبات شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» پدر اغناطیوس افرام دوم، اسقف اعظم سریانی های ارتدوکس انطاکیه با آیت الله عبدالامیر قبلان نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان دیدار کرد.

آیت الله قبلان در این دیدار خواستار تلاش برای ارائه راه حل مسالمت آمیز جهت حل و فصل بحران سوریه و رسیدن این کشور به ثبات شد و اظهار امیدواری کرد دو کشیش ربوده شده توسط داعش نیز به زودی آزاد شوند.

ایشان تاکید کرد: ما به آینده ای امیدواریم که برادری و انسانیت و تکریم انسان و حفظ تراث دینی و انسانی در منطقه حاکم شود.

آیت الله قبلان خاطر نشان کرد: لبنان کشور انسانیت است که تمام مؤمنان را در خود جای داده و ما نیز تشریف فرمایی اسقف افرام دوم را خوش آمد گفته و امیدواریم صلح و ثبات در تمام منطقه عربی حکمفرما شود و سوریه و لبنان و عراق و یمن و تمام کشورهای اسلامی به ثبات و امنیت برسند و جان مسلمانان حفظ شود.

اسقف افرام دوم نیز درباره این دیدار گفت: در سفر خود به لبنان با آیت الله قبلان دیدار کردیم و درباره اوضاع لبنان و منطقه با ایشان گفتگو کردیم.

وی افزود: مسئولیت ما به عنوان روحانی مشترک است که باید تمام توان خود را در راه خدمت به انسانیت به کار گیریم و همین مسئولیت ما را در اینجا جمع کرده تا مردم لبنان را به آینده ای بهتر امیدوار کنیم و امیدواریم که سوریه و لبنان و عراق و تمام منطقه به امنیت و ثبات برسند و خداوند به ما رحم کند و امنیت و صلح و آرامش را در این سرزمین مبارک گسترده سازد و انسان ها را از این همه درد و رنج نجات دهد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha