شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ صهیب حبلی از روحانیون اهل سنت لبنان

حوزه/ شیخ حبلی گفت: کشف شبکه جاسوسی در صیدا نشان می دهد علما و سیاسیون اهل سنت صیدا همچنان فعال و تاثیرگذار هستند و وجود آنها صهیونیست ها را آزار می دهد و گرنه نیازی نبود صهیونیست ها مزدوران خود را در این منطقه اجیر کنند تا نقشه های شوم آنها را اجرا کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ صهیب حبلی از روحانیون اهل سنت لبنان در برنامه ای در تلویزیون لبنان از تلاش و زیرکی نیروهای امنیتی لبنان در کشف شبکه مزدوران اسرائیلی در صیدا تشکر کرد.

وی افزود: کشف این شبکه جاسوسی نشان می دهد علما و سیاسیون اهل سنت در صیدا همچنان فعال و تاثیرگذار هستند و وجود آنها صهیونیست ها را آزار می دهد و گرنه نیازی نبود صهیونیست ها مزدوران خود را در این منطقه اجیر کنند تا نقشه های شوم آنها را اجرا کنند.

شیخ حبلی خاطر نشان کرد: این حادثه و اتفاقات گذشته و اعترافات تروریست ها برای هر عاقلی ثابت می کند که النصره و داعش و تمام تکفیری ها و اسرائیل در یک جبهه هستند و هدف واحدی را دنبال می کنند و تمام آنها قصد نابودی محور مقاومت را دارند.

وی افزود: این کشف امنیتی تمام مردم لبنان را موظف می کند به مسئولیت خود در حمایت ازمقاومت و مبارزه با اسرائیل و تکفیری ها عمل کنند و ما نیز از مسئولان می خواهیم با این مزدوران اسرائیل با شدت برخورد کنند به امت عربی و اسلامی نیز اعلام می کنیم که ببینید چگونه اسرائیل از درگیری های منطقه برای کشتن دشمنان خودش استفاده می کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha