چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت‌الله بشیر نجفی

حوزه/ آیت الله بشیر النجفی تاکید کردند: زیارت مراقد اهل بیت علیهم السلام فرصتی برای تغییر ریشه ای زندگی زائران و بازگشت به خداوند در حضور ائمه اطهار(ع) و مراجعه به اعمال گذشته است تا انسان بیش از پیش به خداوند سبحان نزدیک شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گروهی از شیعیان جنوب لبنان با حضرت آیت الله بشیر النجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

حضرت آیت الله بشیر نجفی در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت زیارت مراقد اهل بیت و ائمه اطهار علیهم السلام افزودند، این زیارت ها آثار مثبتی در جان انسان بر جای می گذارد به شرط آنکه انسان شرایط قبول زیارت را فراهم سازد.

ایشان خاطر نشان کردند: عراق کشوری است که مرقد شش امام را در خود جای داده و این نعمتی است که خداوند متعال به این کشور ارزانی داشته و فرصتی برای تغییر ریشه ای زندگی زائران و بازگشت به خداوند در حضور ائمه اطهار و مراجعه به اعمال گذشته است تا انسان بیش از پیش به خداوند سبحان نزدیک شود.

این مرجع تقلید تاکید کردند: رفتار مؤمن با دیگران نشان دهنده اسلام و جایگاه آن است بنابراین اخلاق و رفتار و سلوک ما باید به گونه ای باشد که رسول خدا(ص) از ما انتظار دارد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha