جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید علی فضل الله

حوزه/ سید فضل الله گفت: عدالت تنها عامل تحقق ثبات در لبنان و جهان است و تمام اتفاقات لبنان و جهان عرب به خاطر اختلال در عدالت است که موجب شده بیگانگان در امور ما دخالت کنند و بدین ترتیب آسمان و زمین و ثروت های مسلمانان دستخوش بیگانگان قرار گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید علی فضل الله در مراسم یادبودی در شهر بنت جبیل لبنان گفت: مشکل طبقه سیاسی این است که به منافع و آلام و دغدغه های مردم توجهی ندارند و تنها کاری که می کنند تحریک و ترساندن مردم است تا اهداف و منافع خودشان تامین شود.

وی خاطر نشان کرد عدالت تنها عامل تحقق ثبات در لبنان و جهان است و تمام اتفاقات لبنان و جهان عرب به خاطر اختلال در عدالت است که موجب شده بیگانگان در امور ما دخالت کنند و بدین ترتیب آسمان و زمین و ثروت های مسلمانان دستخوش بیگانگان قرار گرفته و هر جنگ و توافقی که صورت می گیرد به سود دشمنان تمام می شود و سودی برای ما ندارد.

سید فضل الله تاکید کرد: مسئولیت همه ما در شرایط کنونی این است که برای تحقق عدالت و ارزش ها در کشور خود تلاش کنیم تا کشور ما کشور قانون و عدالت باشد نه کشور طایفه ها و مذاهب و تعصب های  بیجا، زیرا اگر هر طایفه و مذهبی در لبنان احساس زیان کند، منجر به فتنه و جنگ داخلی در آینده خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha