جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسینی خراسانی

حوزه/ استاد حوزه گفت: امروزه رژیم آل سعود با تمام توان به جان اسلام افتاده است و از هیچ فرصتی در ضربه زدن به دین مبین اسلام دریغ نمی کند؛ لذا با شهادت این عالم وارسته و مجاهد فی سبیل الله سبب برهم چیده شدن طومار رژیم پلید و خائن به اسلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی، شب گذشته در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین مسلم قلی پور گیلانی که در مسجد آیت الله العظمی بهجت (ره) برگزار شد، با اشاره به شهادت عالم وارسته آیت الله شیخ نمر به دست رژیم منفور آل سعود، اظهار داشت: شیخ نمر یکی از شاگردان لایق امام صادق (علیه السلام) و سرباز شجاع امام زمان (علیه السلام) بودند که به دست رژیم پلید و خاندان سیاه و جهنمی آل سعود به شهادت رسید.                  

وی ابراز داشت: این روحانی شایسته و دلیر افتخار روحانیت شیعه محسوب می شود؛ چرا که ایشان در سخت ترین شرایط و شکنجه ها با  صلابت و دلاورانه آرزوی عذرخواهی را بر جانیان سیاه تاریخ گذاشتند و جان خود را در راه فرهنگ محمد و آل محمد (ص) گذاشت.              

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان رسالت مکتب تشیع در بیداری جوامع اسلامی خاطرنشان ساخت: مکتب شیعه و شیعیان در طول تاریخ به دلیل حق خواهی، عدالت طلبی، روشنگری و مقابله با زورگویی دنیا طلبان مورد ستم واقع شده و همواره در پیاده سازی مکتب اهل بیت (ع) در سطح جوامع بشری پیش قدم بوده است.                

این استاد حوزه تصریح کرد: ما شیعیان مردمی هستیم که در طول تاریخ به پیشوایان و رهبران ما ظلم شده و مظلوم حق تظلم دارد و باید از دست ظالمان فریاد بزند؛ چراکه نخستین حق فطری هر انسان مظلوم می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با اشاره به این که امروزه رسانه های غربی در برخورد با حوادث ناگوار، حرکتی منفعلانه و به دور از انسانیت دارند، یادآور شد: رسانه های غربی امروزه با توجه به سلطه ای رسانه ای شیاطین جهان در برخورد با رویداد های جهان اسلام کاملا بی تفاوت هستند؛ همچون حادثه منا که 8 هزار نفر از پاکترین انسان ها در لباس احرام جان دادند یا در نیجریه که هزار نفر بی گناه که عزادار امام حسین (ع) بودند و یا در قتل عام مردم سوریه، عراق و یمن که سخنی از این جنایات به زبان نمی آورند.                                          

وی افزود: امروزه رژیم آل سعود با تمام توان به جان اسلام افتاده است و از هیچ فرصتی در ضربه زدن به دین مبین اسلام دریغ نمی کند؛ لذا با شهادت این عالم وارسته و مجاهد فی سبیل الله سبب برهم چیده شدن طومار رژیم پلید و خائن به اسلام خواهد شد.             

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به رسالت حوزه علمیه در برخورد با  اینگونه حوادث ناگوار، گفت: اسلام شجره طیبه ای است که با خون اهل بیت (علیه السلام) آبیاری شده است؛ لذا حوزه علمیه و قشر روحانیت نباید گرفتار مباحث سیاسی و سیاسیون شده و نگذارند حوادث تلخی همچون منا، نیجریه و دیگر مصائب جهان اسلام به فراموشی سپرده شود. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha