دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: وجود فیش های حقوقی نجومی علاوه بر آن که باعث تلخی ذائقه مردم می شود، موجب خوشحالی دشمن و افزایش طمع او نسبت به نظام اسلامی می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم برخورد با مساله حقوق های نجومی اظهار داشت: دولت محترم نباید اجازه ندهد که برخی مدیران در شرایطی که اوضاع اقتصادی جامعه مناسب نیست دارای چنین حقوق و مزایای بسیار بالا و غیرقابل قبول باشند.

وی افزود: بی شک در این خصوص باید یک ضابطه و چارچوب مشخص باشد و این طور نباشد که به عنوان مثال حقوق یک مدیر و مسئول دولتی آن هم در یک ماه برابری کند با حقوق یک کارمند معمولی در طول بیست یا سی سال.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که نباید به خاطر چنین مسایلی کاری کرد که خدای ناکرده نگاه مردم نسبت به نظام و دولت بدبینانه شود، خاطرنشان کرد: واقعاً جای طرح این سوال است که چرا فردی که در بانک ، اداره ، موسسه و نهادی دارای یک وزانت و اعتبار اجتماعی و انسانی بالایی است ، حاضر می شود خودش را ارزان بفروشد و بخواهد از بیت المال مسلمین برای خود درآمد هنگفتی کسب کند.

وی همچنین گفت: بسیار امیدواریم به عنایت الهی مسئولان ما تعهد بیشتری در این گونه مسایل پیدا کرده و به زیرمجموعه های خود نظارت و مراقبت کنند و به خصوص نگذارند هر از چندی اتفاقاتی تلخ از این قبیل، ذائقه مردم را تلخ و زبان دشمن را علیه نظام مظلوم ما دراز کند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha