شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: ما ضمن اینکه انفجار تروریستی استانبول را به شدت محکوم می کنیم اعلام می کنیم اقدامات تروریستی اخیر استانبول گواهی روشن بر هشدارهای پیشین ما در مورد حضور تروریست ها در مرزها می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق روز سه شنبه در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: ما بارها در مورد توسعه و گسترش تروریسم در مرزها هشدار داده بودیم و اتفاقات تروریستی استانبول دلیل این هشدار ما است.

وی افزود: ما ضمن اینکه انفجار تروریستی استانبول را به شدت محکوم می کنیم اعلام می کنیم اقدامات تروریستی اخیر استانبول گواهی روشن بر هشدارهای پیشین ما می باشد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی گفت: این حملات ما را بر آن می دارد تا چاره ای جدی برای از بین بردون تروریسم و افکار انحرافی بیندیشیم و تصمیمات بین المللی در مورد خشکاندن منابع تروریسم را اجرایی کنیم و از خداوند می خواهیم کشور ما و جهان اسام و تمام جهان را از تمام شرور حفظ کند.

صبح روز سه شنبه شهر استانبول ترکیه شاهد انفجاری تروریستی در میدان سلطان احمد در مرکز این شهر بود که منجر به کشته شدن ده نفر و مجروح شدن 15 نفر شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha