شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: مشارکت نیروهای بسیج مردمی در عملیات آزادسازی موصل یک ضرورت ملی است و کنار گذاشتن هر یک از گروه ها در عملیات آزادسازی آن به سود داعش تمام خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق روز شنبه در دفتر خود در بغداد گفت: مشارکت نیروهای بسیج مردمی در عملیات آزادسازی موصل یک ضورت ملی است و از سوی دیگر لازم است این بار نیز مانند عملیات آزادسازی بیجی با تاکتیک های غیر معمول با داعش برخورد کنیم.

وی افزود: شهر موصل شهری دارای تنوع است و کنار گذاشتن هر یک از گروه ها در عملیات آزادسازی آن به سود داعش تمام خواهد شد و از سوی دیگر برای آزادی موصل نیاز به نیروهای فراوان داریم تا حملات ما کوبنده و تمام کننده و سریع باشد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی خاطر نشان کرد همه مردم و گروه های عراقی مسافران یک کشتی هستند و این واقعیتی است که همه باید متوجه آن باشند که همه یا با هم غرق می شوند یا با هم نجات خواهند یافت و ما از همه گروه ها انتظار داریم در تصمیم گیری های خود منافع عراق را رعایت کنند و جلوی دخالت بیگانگان را بگیرند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha