شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جبهه العمل الاسلامی لبنان

حوزه/ جبهة العمل گفت: اکنون تروریست ها وبال گردن حامیان خود شده اند و کشورهای حامی خود را نیز تهدید می کنند و به آنها ضربه های سختی وارد می کنند و این مصداق ضرب المثل معروف است که اگر سگ را چاق کنی خودت را می خورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی وقوع انفجار تروریستی استانبول ترکیه و کشته و زخمی شدن 25 نفر از شهروندان ترکیه، جبهه العمل الاسلامی لبنان ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی خاطر نشان کرد: این جنات فجیع و سایر جنایات ترویست ها در حمله به شهرهای عربی و اسلامی بار دیگر نشان می دهد تروریست ها دین و مذهب نمی شناسند و اکنون مبارزه با آنها برای همه یک تکلیف شرعی است.

این جبهه در بیانیه خود بار دیگر در مورد خطر حمایت مالی و تسلیحاتی از تروریست ها توسط برخی کشورهای منطقه هشدار داد و افزود: اکنون تروریست ها وبال گردن حامیان خود شده اند و کشورهای حامی خود را نیز تهدید می کنند و به آنها ضربه های سختی وارد می کنند و این مصداق ضرب المثل معروف است که اگر سگ را چاق کنی خودت را می خورد.

جبهة العمل ادامه داد: ما از ملت های عربی و اسلامی می خواهیم کاملا هوشیار و بیدار باشند و مراقب نفوذ افراد و جریان های انحرافی و مدعی دین باشند؛ چراکه این جریان ها چهره دین را تخریب می کنند در صورتی که دین اسلام دینی بزرگ و عظیم و پیام آور مهربانی و رحمت است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha