چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری

حوزه/ دومین همایش بین المللی «خطر جریان های تکفیری در دنیای امروز» با حضور اندیشمندان و صاحب نظران جهان اسلام ۸ بهمن در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» جریان های تکفیری از جمله جریان های خطرناکی است که جهان اسلام و بلکه دنیا را در نوردیده و روزی نیست که در جای جای دنیا از آفریقا و نیجریه گرفته تا عراق و سوریه و حتی کشورهای اروپایی از شیطنت و جنایت این گروه سفاک در امان باشد.

به همین دلیل علمای اسلام برای برون رفت از این مشکل به فکر راه و چاره مناسب می باشند تا به نوعی بتوانند با هم اندیشی، وحدت و هم افزایی علمای اسلام این خطر را مسلمانان و بلکه مردم دنیا رفع کنند.

دومین همایش خطر جریانهای تکفیری تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی  8 بهمن ماه سال جاری  در مرکز همایش های بین المللی رسول اعظم(ص) مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم برگزار می شود.

سال گذشته اولین همایش با حضور 83 عالم و صاحب نظر از دنیای اسلام طی سه روز در قم برگزار شد و نتایج بسیار خوبی به همراه داشت .

برگزار کنندگان  این همایش امیدوارند با برگزاری دومین کنگره  بتوانند جهره وهابیت خبیث را هرچه بیشتر به مسلمانان و مردم جهان بشناسانند و همچنین به راه هکارهای مناسبی برای دفع  خطر تکفیری دست پیدا کنند.

 انتهای پیام:40/313 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha