شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله حسینی بوشهری و آیت الله وافی

حوزه/ آیات سید هاشم حسینی بوشهری منتخب مردم استان بوشهر و ابوالقاسم وافی منتخب مردم استان یزد در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در بیانیه های جداگانه ای، از حضور حماسی مردم ایران در پای صندوق های رای و کسب اعتماد مجدد از مردم در حوزه انتخابیه خود، قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیانیه آیت الله  حسینی بوشهری آمده است: حضور حماسی شما در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری بر کارنامه پرافتخار شما افزود و هفتم اسفندماه سال 1394 برای همیشه به عنوان روزی به یادماندنی در حرکت اجتماعی شما و لبیک به دعوت رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ، در تاریخ استان به ثبت رسید.

رای اعتماد مجدد شما به اینجانب به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را، نشان از محبت و لطف و بزرگواری شما عزیزان نسبت به خود می دانم و امیدوارم بتوانم در انجام این مسئولیت بزرگ و سترگ، امانت دار خوبی باشم و آنچه که در توان دارم در جهت اعتلای استان و کشور صرف نمایم.

در اینجا لازم می دانم از همه کسانی که در ایجاد این حضور با شکوه نقش داشته اند، به خصوص رهبری معظم انقلاب و مراجع بزرگوار تقلید، علما و فرهیختگان و فرزانگان و کسانی که با صدور اطلاعیه و مصاحبه مشوق مردم بوده اند، تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین از هیئت های اجرائی و نظارت و شورای محترم نگهبان و مسئولین استان و فرمانداران و بخشداران و همه عوامل اجرائی و ستادهای انتخاباتی و نیروهای مخلص انقلاب که سهم وافری در رابطه با این حضور داشته اند، قدردانی نمایم.

در پایان امیدوارم فضای انتخابات به فضای همدلی بیانجامد و همگان در جهت رشد علمی و فکری و فرهنگی و اقتصادی استان گام برداریم.

*تقدیر منتخب یزد از مردم

آیت الله ابوالقاسم وافی نیز در بیانیه تشکر خود آورده است: وظیفه خود می دانم از عموم برادران و خواهران دارالعباده استان یزد که با هدایت ائمه محترم جمعه و روحانیت معزز، با انگیزه تکلیف الهی ، تقویت نظام اسلامی و پاسخ به دعوت مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) در انتخابات هفتم اسفند 94 شرکت نمودند تقدیر و تشکر نمایم.

نقش کلیدی ملت سرافراز ایران در خلق این حماسه باشکوه، توجه همه جهانیان را به خود معطوف ساخته، و بار دیگر رشد فکری، روحیه انقلابی و استکبارستیزی خویش را به اثبات رسانید.

خداوند تبارک و تعالی به شما خیر دنیا و آخرت عنایت فرماید و همواره مشمول ادعیه زاکیه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه باشید.

بدون تردید حضورتان در صحنه های سیاسی و اجتماعی در راستای تلاش مجاهدین عزیزی است که برای تقویت پایه های جمهوری اسلامی به رهبری امام عظیم الشأن (قدس الله سره)، جان خود را نثار پیشگاه محبوبشان نموده ، از عزت و اقتدار نظام اسلامی پاسداری نمودند.

ضمن قدردانی از زحمات برگزارکنندگان انتخابات، امید میرود مسئولین محترم استان توفیق داشته باشند در حد توان قدردان شما باشند و در حل مشکلات جامعه به خصوص جوانان گرامی و قشر محروم، تلاش بیشتری مبذول داشته، در گسترش معارف اسلام و مقابله با هجمه های فرهنگی اقدام جدی ازخود نشان دهند.

در اینجا لازم میدانم از فاضل محترم حضرت حجه الاسلام والمسلمین آقای سید محمودرضا محصل همدانی (دام عزه) که با ورودشان در صحنه انتخابات، به حضور مردم رونق بیشتری دادند صمیمانه تشکر نموده، از خداوند متعال توفیق ایشان را در خدمت به نظام اسلامی مسئلت داشته باشم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha