جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طاهری با تاکید بر این که حضور حماسی مردم در انتخابات وظیفه مسئولان و کارگزاران نظام را سنگین تر کرد، گفت منتخبان ملت باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار گرفته در راستای خدمت به انقلاب، نظام و مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با تقدیر و تشکر از حضور پرشور ملت بزرگ ایران در انتخابات هفتم اسفند ماه، این حضور را خلق حماسه ای سیاسی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران با این حضور قلب رهبر معظم انقلاب اسلامی را شاد کردند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور گسترده مردم در پای صندوق های، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود، افزود: ملت بزرگ ایران ثابت کرددر دفاع از انقلاب، نظام و رهبری پیشگام و ثابت قدم هستند.

وی، حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را نشان از مردمی بودن نظام و بهره مندی نظام از حمایت مردم خواند و تصریح کرد: همراهی مردم با یک انقلاب در این حد و اندازه در تاریخ بی سابقه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری خاطرنشان کرد: ملت ایران همچنان که در حماسه 22 بهمن امسال با مشت های گره کرده در برابر بیگانگان قد علم کردند، در این انتخابات نیز با تمام توان خود در برابر نفوذ استکبار ایستادند و اجازه دخالت را به دشمنان انقلاب ندادند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات امسال بود، تصریح کرد: تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمن شد.

وی با بیان این که حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند وظیفه مسئولان و کارگزاران نظام را دو چندان کرده است، بیان داشت: منتخبان مردم باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار گرفته در راستای خدمت به انقلاب، نظام و مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری تصریح کرد: منتخبان مردم باید همراه و همگام با رهبر معظم انقلاب جهت آسایش، رفاه و تعالی مادی و معنوی ملت بزرگ ایران با همه توان تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha