یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، باید امروز در کرمانشاه و همدان در برابر نیروهای تکفیری و تروریستی ایستادگی می کردیم، لذا باید قدردان مجاهدت های بی دریغ شهدا بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به رشادت شهدای مدافع حرم، گفت: به برکت مجاهدت شهدای مدافع حرم، انقلاب اسلامی با وجود ناامنی های فراوان در بلاد مختلف و همجوار خود، در آرامش و امنیت کامل به سر می برد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، باید امروز در کرمانشاه و همدان در برابر نیروهای تکفیری و تروریستی ایستادگی می کردیم، لذا باید قدردان مجاهدت های بی دریغ شهدا بود.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم با احساس تکلیف و جهاد فی سبیل الله حماسه های بزرگی را رقم زنند و این مهم نعمتی بزرگ برای جهان اسلام به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، ائمه اطهار علیهم السلام را الگوی خود قرار دادند و پرچمدار صیانت از ارزش های اسلام و مروج فرهنگ ایثار و شهادت شدند، لذا به الگوی جوانان و نوجوانان انقلابی برای دفاع و پاسداری از ولایت فقیه و اسلام تبدیل شده اند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: امروزه وظیفه ما نه گفتن به فرهنگ غرب و اهتمام ویژه در راستای ترویج مکتب امامان معصوم(ع) در جامعه است، چرا که تمسک به قران کریم و پیروی از ائمه اطهار علیهم السلام رمز بقا و ماندگاری اسلام است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha