شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پاسخگوئی به سئوالات شرعی

حوزه/ روزانه به بیش از ۵۰۰ سئوال شرعی و شبهه دینی از سوی کارشناسان مجرب حوزه علمیه استان در نمایشگاه قرآن و عترت مازندران پاسخ داده می شود.

دانیال دهقانیان، کارشناس آموزش حوزه علمیه مازندران در نمایشگاه دستاوردهای قرآن و عترت استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران از استقبال گسترده بازدید کنندگان از این غرفه خبر داد.

وی با بیان این که نمایشگاه دستاوردهای قرآن و عترت استان از 15 اسفند آغاز و تا 21 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در این نمایشگاه مهم ترین دستاورهای قرآنی دستگاه ها و سازمان های مختلف استان به معرض دید علاقه مندان قرار داده شده است.

دهقانیان از راه اندازی بخش پاسخگویی به شبهات دینی و سؤوالات شرعی در غرفه حوزه علمیه مازندران در نمایشگاه قرآن و عترت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این بخش مهم ترین سئوالات و شبهات دینی و شرعی بازدید کنندگان از سوی روحانیت حاضر در این بخش پاسخ داده خواهد شد.

وی با بیان این که تاکنون استقبال بسیار خوبی از این بخش از غرفه مدیریت حوزه علمیه مازندران در نمایشگاه صورت گرفته است، تصریح کرد: روزانه به بیش از 500 سئوال شرعی و شبهه دینی از سوی کارشناسان مجرب حوزه علمیه استان در نمایشگاه قرآن و عترت مازندران پاسخ داده می شود.

کارشناس آموزش مدیریت حوزه علمیه مازندران در نمایشگاه دستاوردهای قرآن و عترت استان همچنین به ارائه مشاوره تحصیلی از سوی کارشناسان حوزه علمیه استان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: کارشناسان مرکز مشاوره حوزه علمیه استان نیز آمادگی دارند مشاوره های لازم را در مباحث تحصیلی و عیر تحصیلی به بازدید کنندگان ارائه کنند.

دهقانیان در ادامه سخنان خود همچنین به آموزش قرائت صحیح نماز در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت استان از سوی حوزه علمیه مازندران اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز کارگاه قرآن تصحیح الصلاه از سوی کارشناسان مجرب حوزه علمیه استان برای علاقه مندان و مراجعه کنندگان برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز پذیرش ثبت نام ورود به حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: همچنین در غرفه مرکز مدیریت حوزه علمیه مازندران در نمایشگاه قرآن و عترت استان زمینه ای فراهم شده است تا از علاقه مندان ورود به حوزه علمیه نیز در این غرفه ثبت نام به عمل می آید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha