دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سرباز اسرائیلی

حوزه/ آمار بیماران مبتلا به بیماری های روانی در ارتش اسرائیل طی دهه آینده سه برابر خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فرمانده یگان «سلامت روانی» ارتش صهیونیستی هشدار داد: آمار بیماران مبتلا به بیماری های روانی در ارتش طی 10 سال آینده سه برابر خواهد شد.

سرهنگ کارین در جریان جلسه کنست صهیونیستی خاطر نشان کرد: هزاران نفر از ارتش به خاطر بیماری های روانی تحت درمان قرار گرفته اند و خلبان های نیروی هوایی این رژیم نیز قرص های ضد افسردگی استفاده می کنند به همین دلیل موافقت با استفاده این افراد از سلاح خود در خارج از پایگاه های نظامی خطرناک است.

وی افزود ما به مسئولان ارتش نسبت به خطر صدور مجوز برای حمل سلاح توسط نظامیان در خارج از پایگاه ها هشدار داده بودیم، اما آنها با این مساله موافقت کردند.

کارین تاکید کرد: جوانان داوطلب خدمت نظامی در ارتش حاضر به درخواست دریافت خدمات روان درمانی در صورت ابتلا به مشکلات درمانی نیستند و این مسئله بحرانی را در ارتش رقم زده است.

وی همچنین به خودکشی 4 نظامی صهیونیستی طی روزهای اخیر به خاطر مشکلات روانی شدید اشاره کرد که هنوز مراجع صهیونیستی از آن پرده برنداشته بودند.

گفتنی است که روزنامه صهیونیستی هاآرتص اخیرا از اقدام ارتش صهیونیستی در جذب روان شناسان متخصص در سایه افزایش بیماری های روانی و پدیده خودکشی در میان نظامیان ارتش خبر داده بود.

انتهای پیام/

313/20

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha