شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
مدیر  مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان

حوزه/مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان با تاکید بر تقویت حوزه های علمیه گفت: حوزه های علمیه مرزبانی هویت جامعه اسلامی را برعهده دارند.

 حجت الاسلام حمید علی بخشی، مدیر  مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان، در گفتگو با خبرگزاری حوزه در قزوین باتاکید بر تقویت حوزه های علمیه گفت:  حوزه های علمیه مرزبانان اقتصادی هستند وباید توجه داشته باشیم که انقلاب اسلامی که به عنوان یک الگو در جهان تبدیل شده است که نشانه های این انقلاب اسلامی را در جهان مشاهده می کنیم.

وی  تصریح کرد: حوزه های علمیه باید توجه داشته باشند که عواملی از قبیل اسلامیت، جمهوریت وجایگاه عظیم ولایت فقیه باعث این همه برکات شده است.

این استاد حوزه عنوان داشت: امروز در حوزه های علمیه افرادی مشغول تدریس و تحصیل و پژوهش وتبلیغ هستند وباید به این موضوع توجه داشته باشند که بیداری اسلامی که در کشورهای اسلامی شکل گرفت اما متاسفانه به دلیل نداشتن یک رهبری فکری مصادره شد وبا ظهور پدیده های شومی مثل داعش وگروههای تروریستی وتکفیری از حرکت باز ایستاد .

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه مرزبانی از هویت اقتصادی جامعه اسلامی را برعهده دارند وباید به این نکته توجه داشته باشند که تقویت انقلاب –تقویت اسلام را به دنبال خواهد داشت وتبعیت از ولی فقیه که خود یک فقیه جامع الشرایط علاوه بر تقویت حوزه های علمیه  ارزش های اسلامی را تقویت خواهدکرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha