شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار رئیس جمهور با آیت الله سبحانی

حوزه/ کارمزد بانک ها باید واقعی و در مسیر کمک به بخش تولید و رفع مشکلات مردم باشد و متخصصان برای حل این موضوع تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حضرت آیت الله سبحانی در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر جمعه و در بیت معظم له برگزار شد، گفتند: کارمزد بانک ها باید واقعی و در مسیر کمک به بخش تولید و رفع مشکلات مردم باشد و متخصصان برای حل این موضوع تلاش کنند.

ایشان با بیان این که همواره برای موفقیت دولت دعا می کنم، بر ضرورت انطباق هر چه بیشتر نظام بانکی کشور بر مبنای احکام شرعی تاکید کردند.

تکمیل تامین آب آشامیدنی شهر قم از نظر کمی و کیفی از دیگر موضوعاتی بود که آیت الله العظمی سبحانی در این دیدار به آنها پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری نیز در این دیدار با تشریح برنامه های دولت یازدهم برای رونق و آبادانی ایران اسلامی، اظهارامیدواری کرد که با وحدت، همدلی و حمایت های علما و مراجع عظام و همچنین برنامه های دولت؛ امسال، سالی پرخیر و برکت برای مردم باشد.

رییس جمهوری در خصوص موضوع بانکداری نیز گفت: تلاش دولت فراهم کردن شرایطی است که فعالیت بانکها بیش از پیش منطبق بر فقه اسلامی باشد و در این مسیر از مراجع معظم یاری می طلبد.

حضرت آیت الله سبحانی در این دیدار مجموعه کتاب هفت جلدی "ریحانه الادب" و همچنین کتاب "فتنه تکفیر" را به رییس جمهوری اهدا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha