پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مقاله نویسی -  نامه

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران از راه یابی ۲۵۰ مقاله به مرحله تفصیلی جشنواره علامه حلی حوزه این استان خبرداد.

حجت الاسلام زین العابدین زارع، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به ارسال هزار اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره علامه حلی استان، گفت: تاکنون حدود 250 اثر به مرحله ارزیابی تفصیلی راه پیدا کردند.

وی با بیان این که مقالات ارسالی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی پس از کسب نمره بالای 75 به مرحله تفصیلی راه پیدا کردند، افزود: در حال حاضر ارزیابی تفصیلی دوم برای مقالات ارزسال از سوی مدارس علمیه برادران انجام شد و مقالات حوزه علمیه خواهران همچنان در مرحله ارزیابی تفصیلی قرار دارد.

این استاد حوزه با اشاره به این که پس از ارزیابی تفصیلی مرحله دوم شورای علمی با حضور کارشناسانی از قم تشکیل خواهد شد، گفت: در این شورا مقالات ارزیابی شده از سوی دوران استانی از شوی کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام زارع با بیان این که مقالات مورد تأیید در این شورا برای رقابت نهایی به مرحله کشوری جشنواره علامه حلی ارسال خواهد شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه میزان استقبال طلاب حوزه علمیه استان از این جشنواره که نخستین سال برگزاری آن نیز بود خوب بوده است.

وی با اشاره به این که از این تعداد مقالات بررسی شده در مرحله تفصیلی حدود صد مقاله مربوط به حوزه علمیه برادران و مابقی مربوط به حوزه علمیه خواهران بوده است، تصریح کرد: پس از پایان کامل مرحله ارزیابی تفصیلی برگزیدگان این جشنواره استانی اعلام خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران ادامه داد: آثار ارسالی از سوی طلاب حوزه علمیه استان به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی مازندران در سه قالب پایان نامه، تحقیق پایانی و مقاله با موضوعات فقهی، تفسیری و اخلاقی بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha