پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش همگام با منتظران ظهور در مدرسه الزهرا(س) جویبار

حوزه/ براساس تاکید قرآن افراد صالح، وارثین زمین هستند و با توجه به این که صالحین در دامان پاک مادران رشد می یابند، لذا نقش زنان در ساختن جامعه مهدوی و تربیت منتظران حضرت، نقش به سزایی دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام زارع، در همایش فرهنگی پژوهشی "همگام با منتظران ظهور" در مدرسه خواهران الزهرا(س) و مرکز تخصصی ریحانة الرسول(س) شهرستان جویبار، گفت: مهدویت هویت شیعه است و در ادیان مختلف به مسئله منجی اشاره شده است.

مدیر مدرسه علمیه برادران جویبار با تاکید بر این که امام عصر( عج) همواره به فکر شیعیان بوده و به اموراتشان رسیدگی می کنند، ابراز داشت: ما شیعیان در عصر غیبت وظایفی نسبت به امام زمان(عج) داریم که باید به آنها عمل کنیم.

وی با اشاره به نقش زنان در زمینه سازی ظهور، افزود: براساس تاکید قرآن افراد صالح، وارثان زمین هستند و با توجه به این که صالحین در دامان پاک مادران رشد می یابند، لذا نقش زنان در ساختن جامعه مهدوی و تربیت منتظران حضرت نقش به سزایی دارند.

حجت الاسلام زارع خطاب به بانوان طلبه گفت: شما تکلیف ویژه ای در عصر انتظار و در زمینه سازی ظهور دارید که یکی از  آن ها هدایتگری جامعه است و باید مردم را نسبت به وظایف خود در قبال حضرت آگاه کنید.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha