شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آیین کلنگ زنی

حوزه /با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی صبح امروز کلنگ توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد به زمین خورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، معاون اجرایی مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این ساختمان با هدف ایجاد رشته های تخصصی حوزه در سطوح بالاتر حوزوی ،به مساحت هزار و ۱۸۰ متر مربع احداث می شود افزود:زمین توسعه این مرکز حوزوی با خریداری سه باب منزل مسکونی در مجاورت ساختمان فعلی مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در مرکز این شهر فراهم شده است.

رحیم جودکی با اشاره به اینکه این ساختمان جدید، با اعتباری قریب به ۷۰۰ میلیون تومان به زودی عملیات ساخت آن آغاز می شود تصریح کرد:حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی ، مبلغی از ساخت و احداث این ساختمان جدید را به مدرسه کمالیه خرم آباد متقبل شده اند.

بر پایه این گزارش ؛ حضور در جمع طلایه داران تبلیغ ،دیدار با علماء و روحانیت ،دیدار مردمی ،بازدید از مدارس علمیه کمالیه،صادقیه،رضویه و مدارس علمیه خواهران فاطمیه و معصومیه این شهرستان،وبازدید از مدارس علمیه سلسله،دلفان و بروجرد و همچنین دیدار با علماء و مبلغان این شهرستانها از جمله دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی به استان لرستان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha