شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهدوی کنی

آیت الله مهدوی کنی، در طول عمر با برکت خود با رعایت حقوق دیگران و چشم پوشی از بعضی حقوق خود توانست عدالت پیشگی را به اثبات برساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، دبیر جامعه روحانیت استان لرستان در مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی که  در مدرسه علمیه کمالیه برگزار شد گفت: آیت الله مهدوی کنی ثابت کرد که می شود در صحنه ماند وخدمت خالصانه انجام داد.

 حجت الاسلام سید عیسی موسوی ادامه داد: این مرد بزرگ در طول عمر بابرکت خود با دفاع از ولایت و عدالت بیشگی، توانست منشا خدمات ارزنده ای به اسلام و انقلاب بوده و همواره یارو یاوری صدیق برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد .

وی با اشاره به اینکه عدالت محوری از ویژگی های این عالم وارسته بود افزود : این بزرگوار در تمام عمر خود با رعایت حقوق دیگران و چشم پوشی از بعضی حقوق خود توانست عدالت پیشگی را به اثبات برساند.

 دبیر جامعه روحانیت استان لرستان همچنین با اشاره به حضور موثر این عالم وارسته در موضع گیری محکم خود نسبیت به ولایت فقیه در فتنه 88 تصریح کرد : ایشان ثابت کردند که همیشه وفادار به نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام موسوی، همچنین با اشاره به اینکه عالمان در جامعه ادامه دهنده راه انبیاء هستند گفت :اخلاق محوری بخشی از وظالیف عالمان در جامعه است که ایشان با تمام وجود این ویژگی را نیز به اثبات رساندند

وی با اشاره به اینکه صحت گفتار این عالم از اعمال و رفتارش مشخص بود افزود: این عالم بزرگ با مجاهدتهای خاص خود توانست خدمات ارزنده ای را با انقلاب تحویل  داده و خدکت با اخلاص را اثبات کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha