یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نرم افزار هوشمند تلاوت قرآن کریم "إقرأ"

حوزه/ نرم افزار هوشمند تلاوت قرآن کریم «إقرأ» محصولی مناسب برای قاریان قرآن است که ویژگی هایی همچون «تفسیر و ترجمه‌ی آیات قرآن کریم به بیش از ۴۰ زبان دنیا»، «قرآن کامل با کیفیت HD»، «تمرین و آزمون قرائت قرآن کریم (امتیازدهی هوشمند به قرائت کاربر)» و ... در آن قرار داده شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نرم افزار هوشمند تلاوت قرآن کریم «إقرأ» محصولی مناسب برای مسلمانان مخصوصا در ماه مبارک رمضان است که امکانات خوبی را در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار داده است.

بر اساس این گزارش، «رسم الخط زیبای عثمان طه»، «پشتیبانی کامل از حالت پیمایش افقی»، «قرائت قرآن با صدای اساتیدی همچون پرهیزگار، عبدالباسط، سعد الغامدی، خلیل الحصری و  الشاطری»، «قابلیت اضافه کردن بوک مارک و نوت بصورت نامحدود»، «دارای قابلیت ترجمه‌ی لغت به لغت با لمس کردن هر لغت (به بیش از 50 زبان)»، «دارای قابلیت تفسیر و ترجمه‌ی آیات قرآن کریم به بیش از 40 زبان دنیا»، «قرآن کامل با کیفیت HD»، «تمرین و آزمون قرائت قرآن کریم (امتیازدهی هوشمند به قرائت کاربر)»، «تمرین و آزمون حفظ قرآن کریم»، «قابلیت رجوع به جزء، سوره و صفحه مورد نظر»، «دارای تنظیم مشخص کردن حروف بی صدا (و – ا- ل- ی)»، «انعطاف پذیری، کیفیت و گرافیک زیبا»، «قابلیت انتخاب و مشخص کردن آیات جهت قرائت»، «قابلیت انتخاب قاری دلخواه»، «امکان نشانه گزاری برای هر صفحه و یا آیه به صورت مجزا»، «نمایش جزئیات سوره»، «افزودن دیتا (صداها، ترجمه‌ها، تفاسیر و…) با اتصال به اینترنت» و ... برخی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

گفتنی است: علاقه مندان در این نرم افزار می توانند صدای تلاوت خود را ضبط نموده تا برنامه به تلاوت شما نمره دهد.

قابل ذکر است پس از نصب برنامه، صفحات قرآن به صورت پیش فرض وجود ندارد و باید متناسب با عرض صفحه نمایش گوشی خود صفحات مربوطه را دانلود کنید.

یادآور می شود: جهت دانلود کلیه صفحات و ترتیل 30 جزء قرآن، از بخش Downloader در منوی برنامه استفاده کنید.

علاقمندان جهت دانلود این نرم افزار می توانند بر روی آدرس http://www.plazza.ir/dl/13046/1 کلیک نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قاسم قاسم ابادی AE ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    0 0
    عالی