چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانم فاطمه حبیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه

حوزه /مسئول غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، خدمات ارائه شده از سوی این غرفه به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن را تشریح کرد.

خانم فاطمه حبیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در خصوص خدمات ارائه شده توسط غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن، اظهار داشت: در این غرفه پایان نامه های برتر طلاب و دانش پژوهان حوزه علمیه خواهران که با موضوعات قرآنی تدوین شده، معرفی و عرضه می شود.

وی گفت: البته در غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تنها 7 پایان نامه برتر قرآنی به نمایش گذاشته شده تا به عنوان نمونه معرفی شود و در صورت ابراز علاقه بازدیدکنندگان به مشاهده دیگر پایان نامه ها، راهنمایی های لازم به آنان صورت می گیرد.

مسئول غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، خاطرنشان کرد: در این غرفه همچنین نرم افزارهای قرآنی تولید شده توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، به مراجعان و بازدیدکنندگان معرفی می شود.

وی گفت: یکی از خدمات غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن که مورد استفاده بسیاری از بازدیدکنندگان از این غرفه واقع می شود، معرفی حوزه های علمیه خواهران در تهران و استان های دیگر کشور و روش پذیرش آن هاست که مورد سؤال بسیاری از مراجعان به این غرفه است.

خانم حبیبی با اشاره به حضور فعال کارشناسان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در قسمت مشاوره بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز خاطرنشان کرد: در تمامی روزهای نمایشگاه قرآن، هر روز 7 نفر از خانم های مشاور که تجربه و تخصص لازم را در زمینه خانواده و احکام دارند، با حضور در بخش مشاوره، به ارائه خدمت به مردم و بازدیدکنندگان می پردازند.

وی به برپایی کارگاه های آموزشی خانواده در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: در روزهای باقیمانده تا پایان نمایشگاه، این کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف دینی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود و بازدیدکنندگان می توانند با حضور در این کارگاه ها، از نکات آموزشی مطرح شده استفاده کنند.

مسئول مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در پایان گفت: در روزهای پایانی نمایشگاه نیز، سه الی چهار کتاب نوشته شده توسط کارشناسان حوزه های علمیه خواهران که مرتبط با موضوعات قرآنی هستند، رونمایی و به مردم معرفی می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha