جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اشرفی شاهرودی

حوزه/آیت الله اشرفی شاهرودی با ابراز تاسف از افزایش فضای منکر و امور خلاف شرع در جامعه، صهیونیست ها را عامل ایجاد این مسئله برای به انحراف کشیده شدن جوانان عنوان کرد.

آیت الله اشرفی شاهرودی، در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ، با ابراز تاسف از جوی که از سوی صهیونیست ها ایجاد شده و جامعه و به ویژه جوانان را به سمت منکرات و خلاف شرع ها و تمایلات مادی سوق می دهد، گفت: آنان به دنبال ایجاد فضایی برای به انحراف کشیده شدن جوانان با افزایش منکرات هستند.

وی خاطر نشان کرد: این جو حاکم در جامعه موجب دین ستیزی و اعراض از مفاهیم بلند معنوی قرآن شده است.

این استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان افزود: یکی از راه حل های مقابله با این قضیه، جلوگیری از گسترش سایت های اینترنتی و کانال های باطل تلگرام و امثال آن است.

وی با بیان اینکه در مقابل این امر نیز می بایست جاذبه های معنوی را در جامعه ایجاد کرد، گفت: این مسئله با فیلم هایی با محتوای قشنگ و همراه با مفاهیم قرآنی اثر بخش است و البته بیشتر کار را باید بر روی جوانان و نوجوانان متمرکز کرد.

آیت الله اشرفی شاهرودی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت و اثربخشی آن در میان اقشار مختلف، ابراز داشت: تا زمانی که جلوی مفاسد را نگیریم زمینه برای پرورش مسائل معنوی در جامعه ایجاد نخواهد شد و به همین علت باید فعالیت خود را گسترده کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha