جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتاب نقش ملائکه در زندگی انسان

حوزه / بوستان کتاب یکی از تازه ترین آثار منتشر شده خود تحت عنوان «نقش ملائکه در زندگی انسان»؛ تالیف خانم فرحناز بختیارنیا را به بازار نشر عرضه کرد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، مسئول روابط عمومی موسسه بوستان کتاب در معرفی این اثر  گفت: در قرآن، از موجوداتی شریف و بسیار تاثیرگذار به نام «فرشتگان» یاد شده که قابل درک حسی نیستند و واسطه میان خداوند و جهان مادی هستند. آنان از سوی خدا ماموریت های خاصی به عهده دارند که هم شامل این دنیاست و هم آخرت؛ ماموریت هایی نظیر امدادگری در جنگ ها و یاری کردن به پیامبر اکرم (ص) در زندگی خصوصی ایشان، بشارت به پیامبران و اولیای الهی، تعلیم سحر، قبض روح، استغفار، شفاعت و ... از آن جمله اند.

مهدی محدثی افزود: این کتاب که تالیف خانم فرحناز بختیارنیا است، در سه بخش کلی تنظیم شده و به نقش این ملائکه در زندگی انسان ها پرداخته است:

بخش اول: درباره ملائکه؛ که به ماهیت، صفات، افعال و اقسام ملائکه پرداخته است.

بخش دوم: وظایف دنیوی ملائکه؛ که امداد فرشتگان در یاری رسانی به پیامبر در جنگ ها و بشارت دهندگی و تعلیم و ثبت اعمال و ... فرشتگان را به بحث نشسته و نقش آنان را در زندگی مادی و دنیوی بررسی کرده است.

بخش سوم: وظایف اخروی ملائکه؛ در این بخش به استقبال فرشتگان از بهشتیان، شفاعت، یاری مومنان و ...  می پردازد

مولف در این اثر پژوهشی، از 83 منبع و مأخذ بهره برده و با استناد به آیات و روایات و آن منابع، به توضیح و تبیین ماهیت و افعال دنیوی و اخروی این آفریده های خدا پرداخته است.

کتاب دوستان و علاقه‌مندان به مطالعه در موضوع فرشتگان و ملائکه، جهت تهیه و مطالعه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155  ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

این کتاب در قطع وزیری، 256 صفحه و شمارگان 1100 نسخه به تازگی چاپ شده و با قیمت 16هزار تومان در کلیه شعبه های بوستان کتاب در قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha