سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
قرآن کریم

حوزه/ مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه فارس از برگزاری پنجمین دوره تابستانی قرآن کریم ویژه طلاب استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام احمد فولادی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز گفت: دفتر قرآن و عترت معاونت آموزش و امور حوزه علمیه استان فارس به منظور توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآن و عترت در مدارس علمیه تحت پوشش اقدام به برگزاری پنجمین دوره‌ قرآنی در تابستان ویژه طلاب این استان با حضور متخصین قرآنی و اساتید برجسته قم و شیراز کرده است.

وی افزود: 180 نفر از داوطلبان جهت ثبت نام به این دفتر مراجعه کرده و پس از برگزاری مصاحبه و روند کار اداری 90 نفر از طلاب مدارس فارس مجاز به شرکت در دوره های تابستانی سال 95 می باشند.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه فارس بیان کرد: این دوره ها شامل زیباخوانی، تربیت معلم قرآن کریم، دوره تخصصی ترجمه و تفسیر، دوره آموزشی حفظ و معارف قرآن و دوره تفسیر قرآن کریم خواهد بود.

وی در ادامه گفت: دوره های بصیرت افزایی، برگزاری اردوهای تابستانی در 30 تیرماه به مدت دو روز، اجرای برنامه های رفاهی شامل استخر، کوهنوردی از دیگر برنامه های این دوره به شمار می آید.

حجت الاسلام فولادی اضافه کرد: کلاس های تابستانی ویژه طلاب ذکر شده از 23 تیرماه الی 8 مردادماه به مدت 16 روز در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) شیراز واقع در خیابان احمدی جنوبی برگزار می شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه فارس، گفت: در طول دوره تابستانی امسال در حین برگزاری کلاس های مذکور، به صورت هفته ای آزمون داخلی توسط این دفتر برگزار شده و سپس طلاب پس از گذراندن دوره 16 روزه در 5 مردادماه سال جاری به رقابت می پردازند.

وی در پایان گفت: به قبول شدگان در دوره تابستانی سال 1395، مدرک معتبر و بین المللی دوره قرآنی زیباخوانی و دوره تربیت معلم قرآن اهداء می گردد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha