دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قاسم الهی صدر شیرازی

حوزه/ مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز، از برگزاری نشست بررسی نقش اعتقادات در زندگی اسلامی با حضور همسران و فرزندان طلاب این حوزه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام قاسم الهی صدر شیرازی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز گفت: به منظور آشنایی با اهمیت و جایگاه اعتقادات در زندگی سالم و اسلامی فردی و اجتماعی و به همت معاونت تهذیب مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز با توجه به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، نشست بررسی نقش اعتقادات در زندگی اسلامی با حضور همسران و فرزندان طلاب این حوزه  و با حضور متخصصین و مشاورین در این امر یکشنبه 13 تیرماه در سالن اجتماعات مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست خانوادگی طلاب، مدعویین با مفاهیم اعتقاد به جایگاه مهم و اساسی انسان، اعتقاد به خوشبختی و به کمال رسین انسان بر اساس آموزه های اسلامی، اعتقاد به رابطه ظاهر و باطن، فرهنگ خانوادگی و تاثیر آن در رفتار و ... آشنا می شوند و مدیریت مدرسه پیرامون مسائل ذکر شده به ایراد سخن خواهد پرداخت.

مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز بیان کرد: با توجه به حضور همسران و فرزندان طلاب، در بخش دیگر این نشست به ابهامات و سوالات حاضرین جلسه از سوی مشاورین مدرسه پاسخ مناسب و نظرات مفید شرکت کنندگان در این نشست مورد بررسی متخصصین قرار خواهد گرفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha