دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش

حوزه/ مدیر مدرسه علی بن ابیطالب(ع) علامرودشت، از برگزاری همایش تخصصی "شناخت دشمنان امروزی اسلام" ویژه طلاب و روحانیون این حوزه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام حسن رضایی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس، با بیان اینکه امروزه شاهد جنایت های صورت گرفته آمریکا علیه اسلام و کشورهای اسلامی هستیم، گفت: جنایت های دشمن قسم خورده دین اسلام فقط منتهی به ایران اسلامی نبوده بلکه سراسر جهان و خصوصا کشورهای ضعیف و مسلمانان را هدف گرفته است.

وی افزود: اولین قدم در راه مبارزه با دشمنان اسلام و استکبار جهانی، شناخت آنها می باشد  باید توجه داشت که دشمنان امروزی اسلام تنها در نام و عنوان با دشمنان صدر اسلام تفاوت دارند اما نقطه مشترک بین همه آنها ضدیت با اسلام ناب محمدی است.

مدیر مدرسه علی بن ابیطالب(ع) شهرستان علامرودشت به همین منظور اظهار داشت: به همت معاونت پژوهش و تهذیب این حوزه علمیه اولین همایش تخصصی شناخت دشمنان امروزی اسلام به صورت سلسه وار از روز یکشنبه 13 تیرماه به مدت 3 روز از ساعت 17 لغایت 19 در فضای آموزشی حوزه برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در این همایش جنایت های صورت گرفته از علل کاهش جمعیت در دنیا تا جریان تکفیری امروز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد گفت: در این همایش تخصصی سه روزه مدیریت مدرسه علمیه علامرودشت در جمع طلاب و روحانیون به ایراد سخن خواهد پرداخت.

حجت الاسلام رضایی در پایان به تمسک جویی همه آحاد به ولایت فقیه با اشاره به روایات گفت: در جنایت های امروزه دشمنان اسلام و با مواجه شدن با چنین قضایایی باید به راویان حدیث مراجعه نمود این گفته بزرگان ما است، پس بنابراین طلاب و روحانبون این مدرسه با آشنایی چنین مسائلی، بر اساس روایات و احادیث معتبر باید عموم مردم را مطلع نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha