سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه امام سجاد(ع) شیراز، از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با بایدها و نبایدها در محیط تحصیلی ویژه طلاب جدیدالورود و محصلین سال های گذشته این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام فاضل طاهری پاکدل، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز گفت: به منظور آشنایی طلاب با روند تحصیلی و شناخت از چگونگی محیط تحصیلی خود، به همت معاونت آموزش مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شیراز کارگاه آموزشی آشنایی با بایدها و نبایدهای محیط تحصیلی پنجشنبه هفته جاری ساعت 10 صبح با حضور تولیت حوزه، برگزار می شود.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی ابتدا حجت الاسلام و المسلمین حسن طاهری پاکدل تولیت حوزه علمیه امام سجاد(ع) شیراز به ایراد سخن پرداخته و سپس طلاب حاضر در این کارگاه یکروزه توسط مدیریت مدرسه با چگونگی روش تحصیلی، ارتباط با دیگر طلاب، چگونگی رفتار در محیط تحصیلی و با اساتید آشنا می شوند.

مدیر مدرسه امام سجاد(ع) شیراز بیان کرد: نهادینه نمودن اخلاق مناسب و ترویج روحیه دوستی و رفاقت در میان طلاب، تقویت حس همدل و همزبان بودن طلاب و اساتید، چگونگی کنترل و ارزشیابی دقیق محصلین تازه ورود به حوزه توسط معاونت های مربوطه از دیگر سرفصل های آموزشی این کارگاه به شمار می آید.

وی در پایان گفت: محصلین جدید و قدیم این حوزه با حضور در این کارگاه آموزشی مباحث مذکور را فرا گرفته و با رعایت کردن و گذراندن سلسله مراتب تحصیلی، خود را برای حضور در سال تحصیلی جدید آماده می کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha