جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خالد الملا

حوزه/ خالد الملا گفت: به کسانی که در ویرانی عراق و ریختن خون چهار میلیون انسان بی گناه دست داشته اند اجازه نخواهم داد اکنون بیایند و مرجع دینی یا رهبر سیاسی بشوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ خالد الملا رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق که  همواره از منادیان و حامیان وحدت اسلامی و مخالفان تروریسم تکفیری بوده و مواضع خود را با صراحت و شجاعت اعلام کرده با انتشار پیامی اعلام کرد: این روزها برخی افراد و جریان ها به خاطر سخنان و موضع گیری های اخیر من درباره داعش، به من فشار می آورند و تهدید می کنند و از وعده و وعید و تهدید به قتل و سوزاندن استفاده می کنند و البته روش آنها همیشه همین بوده، اما من به صراحت اعلام می کنم که عقب نمی نشینم و دست از راه خود بر نمی دارم.

بله من هیچ گاه از مبارزه با فاسدان فکری و فقهی دست نمی کشم، چون فساد فکری کمتر از فساد مالی نیست. عده ای پول می دزدند و عده ای هم جان و جسم و قلوب مردم را تباه می کنند و میان مردم فتنه انگیزی می کنند و از این رو من بر سر همان سخن سابق خود با اهالی کراده هستم و به کسانی که در ویرانی عراق و ریختن خون چهار میلیون انسان بی گناه دست داشته اند اجازه نخواهم داد بیایند و مرجع دینی یا رهبر سیاسی بشوند حتی اگر برخی سیاستمداران نیز بخواهند از باب مماشات به این افراد فرصت بدهند.

من اعلام می کنم که با این افراد و شخصیت ها با بردن نام آنها برخورد می کنم تا خون مردم و کرامت آنها پایمال نشود و دراین راه هیچ گاه از رسوا کردن این فتنه گران دست نمی کشم حتی اگر این کار به قیمت جانم تمام شود؛ چراکه جان من عزیز تر از جان شهیدان نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha