شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خالد الملا

حوزه/ خالد الملا گفت: عراق امروز نیازمند وحدت و یکپارچگی مردم و سرزمین است و هر پروژه و طرحی که منجر به تجزیه عراق و مردم بشود، طرحی طایفه ای و در راستای اهداف دشمنان می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، احمد السلمانی جانشین رئیس ائتلاف نیروهای عراقی روز سه شنبه اعلام کرد: این ائتلاف در نشست اخیر خود تصمیم گرفته شورایی تشکیل دهد که فرماندهی و مدیریت شش استان غربی عراق را با عضویت نمایندگان این استان ها عهده دار شود.

در واکنش به این تصمیم، خالد الملا رئیس جمعیت علمای عراق روز چهارشنبه ضمن انتقاد  از این تصمیم، تاکید کرد: این شورا یک شورای طایفه ای است که از خارج حمایت و رهبری می شود.

وی افزود: عراق امروز نیازمند وحدت و یکپارچگی مردم و سرزمین است و هر پروژه و طرحی که منجر به تجزیه عراق و مردم بشود، طرحی طایفه ای و در راستای اهداف دشمنان می باشد و چنین شوراهایی می خواهند در جامعه فتنه طایفه ای ایجاد کنند و سرزمین و مردم عراق را تجزیه و از هم جدا کنند و تمام این کارها و تصمیم ها از سوی دشمنانی هدایت می شود که خیر عراق را نمی خواهند.

رئیس جمعیت علمای عراق ادامه داد: هدف از تشکیل این شورا در این زمان، ایجاد اخلال در زمان بندی عملیات آزادسازی موصل و بی نتیجه گذاشتن تلاش هایی است که در راستای وحدت مردم عراق صورت می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha