دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خالد الملا

حوزه/ روز جهانی قدس به جهان ثابت کرد مسلمانان هرچقدر هم که با هم اختلاف داشته باشند، در مسایل اصلی خود متحد و یکپارچه هستند و پس از ندای امام خمینی هر مسلمانی به سربازی برای آزادی قدس تبدیل شد.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ خالد الملا رئیس جمعیت علمای عراق همزمان با روز جهانی قدس گفت: مسلمانان نمی توانند قدس شریف را بازپس بگیرند مگر با وحدت و همبستگی. وی همچنین از انتخاب این روز توسط امام خمینی به عنوان روز جهانی قدس تجلیل کرد.

وی که در راهپیمایی روز جهانی قدس در بغداد سخنرانی می کرد افزود: قدس شریف و مساله فلسطین از ثوابت و اصول تغییر ناپذیر ما است که با وجود تمام مشکلات و سختی ها دست از آن نمی کشیم و این روز بود که هیبت و اتحاد مسلمانان را در دفاع از مساله سرنوشت ساز خود به آنها باز گرداند.

الملا گفت: انتخاب این روز توسط امام خمینی به عنوان روز جهانی قدس معانی زیادی را با خود به همراه دارد وماه مبارک رمضان نیز نماد وحدت مسلمانان است که بازپس گرفتن قدس جز با اتحاد حاصل نمی شود.

یوسف الحمدانی: روز قدس تیر کشنده ای برای اسرائیل است

از سوی دیگر شیخ یوسف الحمدانی مدیر دفتر جمعیت علمای عراق نیز تاکید کرد: روز جهانی قدس نشانگر واقعی وحدت مسلمانان است و همچون تیر کشنده ای برای اسرائیل و استکبار به شمار می رود و این روز توانسته حساب های دشمنان را بر هم بزند و به آنها ثابت کند امت اسلام با وجود تمام توطئه های آنها همچنان متحد هستند.

وی افزود: روز جهانی قدس به جهان ثابت کرد مسلمانان هرچقدر هم که با هم اختلاف داشته باشند، در مسایل اصلی خود متحد و یکپارچه هستند و پس از ندای امام خمینی هر مسلمانی به سربازی برای آزادی قدس تبدیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha