یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حمزه سپهریان

حوزه/ آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب، نمایشگاه «عفت فاطمی» را در طبس، قاین و کاشمر به صورت همزمان برپا کرد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد،حمزه سپهریان، مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با بیان این مطلب گفت: این نمایشگاه‌ها، با هدف تبیین و ترویج سبک زندگی عفیفانه و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب از 21 تیرماه به مدت یک هفته در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، کتابخانه امام رضا(ع) قاین و محمد آباد طبس و مجتمع فرهنگی شهید مدرس(ره)  برپا شده است.

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها سعی شده، کتاب‌های کتابخانه‌های میقات الرضا(ع) با موضوع عفاف و حجاب در معرض نمایش مخاطبان قرار گیرد و در  نمایشگاه «عفت فاطمی» آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) حدود 60 عنوان کتاب به مخاطبان ارائه شده است.

وی افزود: تاکنون نزدیک به هزار نفر از نمایشگاه «عفت فاطمی» آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بازدید کرده‌اند که پیش بینی می‌شود تا پایان برگزاری این نمایشگاه، آمار بازدید کنندگان به 2 هزار نفر افزایش یابد.

سپهریان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های «عفت فاطمی» در کاشمر و قاین نیز با استقبال خوب مردم مواجه شده که پیش بینی می‌کنیم بیش از هزار نفر نیز از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha