شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید گرداشگران خارجی از مدرسه علمیه ناصریه اصفهان

حوزه/ جمعی از میهمانان ویژه کنفرانس بین المللی کیفیت خدمات در مهمان‌نوازی و گردشگری(تجربه میراث ایرانی)، از مدرسه علمیه ناصریه واقع در مسجد تاریخی امام(ره) اصفهان بازدید کردند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، با توجه به برگزاری کنفرانس بین‌المللی کیفیت خدمات در مهمان‌نوازی و گردشگری(تجربه میراث ایرانی)، در روزهای پایانی تیرماه تعدادی از مهمانان ویژه این کنفرانس از مدرسه علمیه ناصری، واقع در ضلع شرقی مسجد امام (ره) بازدید و با حجت‌الاسلام زمانی، از مبلغین بین المللی به گفتگو پرداختند.

از جمله این مهمانان می‌توان به پروفسور جعفری، مردم شناس اصفهانی و خانم اسمیت، مادر توریسم جهان اشاره نمود.

 با توجه به تخصص مهمانان در عرصه گردشگری و توریست، در ابتدا برخی دلیل فعالیت مبلغین و روحانیون و همچنین هدف این فعالیت‌ها و روش جذب نیرو در این مکان را جویا شدند و پس از آشنایی اجمالی با فعالیت‌های معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه اصفهان در این مدرسه تاریخی، از نوع عملکرد تبلیغی تمجید نموده و حتی بعضاً بیان داشتند که برای اولین بار است که چنین فضایی را مشاهده می‌کنند.‌

از دیگر مواردی که برای این میهمانان حائز اهمیت و قابل توجه بود، تسلط روحانیون به زبان‌های خارجی از جمله اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی و چینی آن هم در این سطح بود.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام زمانی از مبلغین مسلط به زبان های انگلیسی و فرانسوی در راستای آشناسازی فعالین حوزه گردشگری در عرصه بین المللی با دین اسلام  و مکتب شیعه، میزبان این گروه از میهمانان بود.

همچنین از حواشی این برنامه استقبال برخی از میهمانان از مجله دین محمد (صلی الله علیه و آله) پیامبر رحمت از منشورات معاونت تهذیب حوزه علمیه اصفهان به زبان انگلیسی بود.

313/38

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha