سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد- دیدار اعضای شورای کرسی های نظریه پردازی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر لزوم توجه به نیازهای حوزه و طلاب در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی، گفت: برپایی کرسی های آزاداندیشی بامحوریت "ولایت فقیه" و "حوزه انقلابی" باید در اولویت برگزار قرار گیرد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد، امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی دبیرخانه کرسی های آزاداندیشی، نقد، مناظره و نظریه پردازی حوزه علمیه اصفهان، با تقدیر از فعالیت های این شورا خواستار ارتقاء کیفی کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی شد و اظهار داشت: به جای برگزاری 20 کرس در مدارس مختلف، یک بحث و موضوع مهم انتخاب و برگزار شود، چرا که حرف خوب باید به گوش همه برسد و این کار کمک بسزایی در پختگی "بحث" دارد.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با تأکید بر لزوم توجه به نیازهای حوزه و طلاب در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی، گفت: برپایی کرسی های آزاداندیشی بامحوریت "ولایت فقیه" و "حوزه انقلابی" باید در اولویت برگزار قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس شورای کرسی های آزاداندیشی نیز در این دیدار با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر برپایی کرسی های آزاداندیشی، روند برگزاری کرسی های سال 1395 در سطح مدارس استان را تبیین کرد.

وی افزود: موضوع کرسی آزاداندیشی از سوی مدارس پیشنهاد در صورت تایید در شورای کرسی های آزاداندیشی، در مرحله بعد استاد انتخاب و با هماهنگی های لازم این کرسی توسط دبیر اجرایی در مدارس علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، دبیر اجرایی کرسی های آزاداندیشی نیز با ارائه گزارشی از برگزاری کرسی ها درسطح مدارس، گفت: از سال 90 تاکنون 63 کرسی آزاداندیشی درسطح استان اصفهان برگزار شده است که بیشترین تعداد کرسی با 20 عنوان در سال گذشته می باشد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha