دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای، ضمن محکومیت شدید اقدامات غلط و غیرانسانی رژیم آل خلیفه، خواستار واکنش عملی شخصیت های علمی، مذهبی، سیاسی و مجامع بین المللی، در مقابل این رژیم مستبد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در محکومیت اقدامات ضد انسانی رژیم آل خلیفه آمده: در عصر حاضر احترام به آزادی های سیاسی و اجتماعی تقریبا در همه کشورهای جهان به استثنای چند کشور که از رژیمی مستبد رنج می برند، به اصلی مسلم و حقی انکارناپذیر مبدل شده است. تا آنجایی که در همه کشورهای دموکراتیک علاوه بر تأمین حقوق اکثریت، برای اقلیت های دینی نیز جایگاهی در قانون گذاری و آزادی های سیاسی و مذهبی قائل شده اند.
این بیانیه همچنین افزوده: این حق نه تنها با تمام حقوق و مقررات بین المللی مطابق است، بلکه با تمامی معیارهای انسانی و اجتماعی سازگاری دارد.
با این وجود رژیم آل خلیفه در بحرین بر خلاف همه موازین انسانی و بین المللی، آزادی های اکثریت آن کشور را با بدترین رفتارها و اقدامات سرکوب می کند و توسط حقوق بشر دو گانه و یک بام و دو هوای آمریکا و مستکبران عالم و نظام های سیاسی مرتجع منطقه حمایت می شود.
دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه این بیانیه آورده است: سرکوب مطالبات حقوق قانونی و مشروع اکثریت، حصر مردم بیگناه در زندانهای مخوف، سلب تابعیت روحانی برجسته و رهبر معنوی اکثریت مردم بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم، انحلال جمعیت الوفاق و صدها اقدامات ضد انسانی دیگر، مصداق بارز دیکتاتوری آشکار و تروریسم دولتی است که لازم است عقلای  عالَم و مجامع بین المللی با آن مقابله کنند.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ضمن محکومیت شدید اقدامات غلط و غیرانسانی رژیم آل خلیفه، از شخصیت های علمی، مذهبی، سیاسی و مجامع بین المللی می خواهد، در مقابل این عده قلیل مستبد، واکنش عملی نشان داده و با طرحی مناسب مردم مظلوم بحرین را برای به دست آوردن حقوق اساسی خود یاری دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha