جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم در قم

حوزه/ تجمع حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم با حضورشخصیت های مبارز بحرینی و جمعی از طلاب جامعه المصطفی در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قهرمانی با بیان نقش مهم جمهوری اسلانی ایران در تحولات جهانی ابراز داشت: به برکت جمهوری اسلامی ایران اسلام ناب و انقلابی به سراسر جهان صادر می شود و همواره دشمنان انقلاب برای پنجاه سال آینده این کشور برنامه های شومی دارند لذا ملت مسلمان ایران باید برای خنثی سازی نقشه های دشمنان متحد باشند و همواره بصیرت را سرلوحه فعالیت های اجتماعی خود قرار دهند.

*شیخ عیسی قاسم در قلب ملت ها جا دارد

وی با اشاره به حایگاه مردمی آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت:  افرادی همچون شیخ عیسی قاسم در قلب ملت ها جای دارند و کسانی که بخواهند در مقابل این گونه شخصیت ها بایستند قطعا شکست خواهند خورد، چرا که وقتی  خدا پشتیبان کسی باشد تمامی جهان اگر دست به دست هم بدهند نمی توانند در مقابل او بایستند.
این فعال المصطفی خاطر نشان ساخت: شیخ عیسی قاسم نماد مقاوت و ایثار است که در راه اعتلای دین قدم برداشته است و وظیفه ما امروزه این است که در عمل مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم ایستادگی کنیم  و هیچ گاه تنها به شعار تکیه نکنیم.
وی در پایان با تاکید بر وحدت و همدلی کشور های اسلامی، ابراز داشت: برای کشورهای اسلامی مرزی نیست و همواره در روایات ما بسیار تاکید شده است که به ندای مظلوم پاسخ دهیم و این مصداق بارز لبیک گفتن به ندای مظلوم است.

*هیهات منا الذله

حجت الاسلام و المسلمین دقاق نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران در ادامه این مراسم ابراز داشت: دشمنان می خواهند  به شیخ عیسی قاسم توهین کننداما باید بدانند ما فرزند امام حسین ع هستیم و بین عزت و ذلت، عزت را انتخاب کرده ایم.
وی در ادامه ابراز داشت: مکتب اسلام به علمایی همچون شیخ عیسی قاسم که عزت را در مقابل ذلت خریدند افتخار می کند  و همواره با تاسی از مکتب اهل بیت علیه السلام ظالمان را سر جای خود خواهیم نشاند. لذا مومنان باید در این راستا رسالت خود که دعا است ما را یاری دهند.
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی علوی سندی نماینده حزب الوفاء بحرین در ایران نیز در ادامه این مراسم ضمن تشکر از برگزاری چنین برنامه هایی ابراز داشت: این گونه برنامه ها قطعا باعث دلگرمی مردم در مبارزه علیه ظلم می شود.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت بحرین ابراز داشت: اوضاع در بحرین بسیار خطرناک است و رژیم آل خلیفه قدم هایی برای دستگیر کردن شیخ عیسی قاسم برداشته است و کاری که نیروهای آل خلیفه انجام دادند و یورشی که به محل تجمع منزل شیخ انجام دادند برای این بود که ببینند مردم چه تحرک و واکنشی از خود نشان می دهند.

این فعال بحرینی  ابراز داشت: ما امروز در کربلای جدید هستیم و تاریخ تکرار می شود لذا ما اجازه نخواهیم داد کربلا و حادثه غم انگیز شهید صدر و غم از دست دادن شیخ نمر و حادثه شیخ زکزاکی تکرار شود.
وی خاطر نشان ساخت: بر جوانان بحرین واجب است که اعتصاب و تحصن خود در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم را ادامه دهند چرا که ما امروز در یک پیچ تاریخی و حساسی قرار داریم و اگر اتفاق بدی برای شیخ عیسی بیفتد قطعا لکه ننگی بر پیشانی آل خلیفه خواهد بود.
وی در پایان خاطر نشان ساخت: امروز پیروان آل خلیفه ما را در  یک دوراهی قرار داده اند و با توجه به آن که ما فرزندان امام حسین علیه السلام هستیم هرگز راه ذلت را پیش نخواهیم گرفت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد خجسته نماینده حزب الوفاق در ایران با اشاره به حوادث بحرین اظهار داشت: اتفاقاتی که برای شیخ عیسی قاسم اتفاق افتاده است مصائبی سنگین بر جامعه بحرین و ملت های مسلمان است.

*مردم بحرین در مقابل زورگویان خواهد ایستاد

وی در ادامه ابراز داشت: امروز رژیم آل خلیفه با کمک امریکا و انگلیس در مقابل مکتب اهل بیت (ع) ایستاده اند، لذا ما در مقابل آنها می جنگیم و برای برپایی مناسک دینی خود پافشاری خواهیم کرد.
این مبارز بحرینی گفت: امروز ما برای برپایی نماز می جنگیم چراکه ائمه جماعات مساجد بحرین به دلیل برپایی نماز به دادگاه فرا  خوانده می شوند آنها مانع نماز جماعت می شوند و باید دانست که آیت الله شیخ عیسی قاسم تنها به دلیل رعایت احکام شرعی و دفاع از دین خدا به ایشان تعدی می شود.

نماینده حزب الوفاق در ایران ابراز داشت: امروزه در بحرین جوانانی هستند که در مقابل تیرهای آل خلیفه ایستاده اند و همواره این گونه همایش ها نشان می دهد که مردم بحرین تنها نیستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha