دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آل خلیفه بحرین

حوزه/مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از شیخ عیسی قاسم و نیز علمای بزرگ بحرین به رژیم آل خلیفه هشدار داد ، ادامه مداخله در امور دینی و بی احترامی به شخصیت های مذهبی و عدم توجه به خواست و اراده ملت مظلوم بحرین پیامدهای ناگواری برای این رژیم در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در این بیانیه آمده است:ملت مسلمان و مظلوم بحرین سالیانی است که تحت فشار ظلم، جور و بی عدالتی رژیم آل خلیفه قرار دارند.

این رژیم نژاد پرست با زیر پا گذاشتن حرمت آزادی و کرامت انسانها و کشتار زنان و کودکان بی گناه با استفاده از سکوت معنا دار سازمان های بین المللی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر، نوع دیگری از تروریسم دولتی را ابداع کرده و در اقدامی شرم آور ، گستاخی را از حد گذرانده و از نجابت و خویشتنداری علما و مردم رنج کشیده آن دیار سوء استفاده نموده، اهانت به مقدسات و نمادهای مردم مظلوم آن سامان را پیش گرفته است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه همچنین افزوده: سلب تابعیت و احضار آیت الله شیخ عیسی قاسم و دیگر علمای بحرینی به دادگاه و نیز زندانی و بازداشت نمودن های گسترده شخصیت های دینی اهانت به نمادهای مذهبی مردم، صدور احکام ظالمانه و خونین در حق شهروندان و نیز انحلال سازمان ها و احزاب مردمی مانند حزب "الوفاق" در مصادره اموال و دارایی های آنان، نمونه هایی از اقدامات شرم آور این رژیم است که بر ملت ستم دیده و مستضعف آن دیار روا داشته است.

این بیانیه ادامه داده: استقلال حوزه های علمیه و پرداخت وجوه شرعی به علمای اعلام و نمایندگان تام الاختیار ایشان جهت تامین مالی حوزه های علمیه از اصول اساسی و ویژگی های مذهب شیعه است که در طول تاریخ به آن عمل می شده؛ اتهام های واهی جمع اموال مجاز، به حضرت  آیت الله شیخ عیسی قاسم از سوی رژیم آل خلیفه برای سرپوش نهادن بر اقدامات و جنایات غیر قانونی در حق این عالم بزرگ و اندیشمند مسلمان است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن اعلام حمایت از حضرت آیت الله حاج شیخ عیسی احمد قاسم و نیز علمای بزرگ بحرین به رژیم آل خلیفه هشدار می دهد ادامه مداخله در امور دینی و بی احترامی به شخصیت های مذهبی و عدم توجه به خواست و اراده ملت مظلوم بحرین پیامدهای ناگواری برای این رژیم در پی خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha