دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 387250
۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
بحرین

حوزه/ جنبش حق بحرین از کشورهای حاشیه خلیج فارس خواست در ریختن خون مردم بحرین سهیم نشوند و مرتکب هیچ حماقتی در مورد مردم بحرین و علمای این کشور به ویژه شیخ عیسی قاسم نشوند که در این صورت از پیامدهای آن در امان نخواهند بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش حق بحرین با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از موضع علمای بحرین در برابر ظلم آل خلیفه بر لزوم حضور مردم در صحنه و تجمع الدراز تاکید کرد.

جنبش حق در این بیانیه از موضع شجاعانه علمای بحرین و ایستادگی آنها در مقابل رفتارهای ظالمانه آل خلیفه و غیرت علما نسبت به دین و عقیده و کشور و مخالفت آنها با اقدامات تنش زای نظام آل خلیفه تجلیل کرد و افزود: هدف نظام از این گونه رفتارها در اختیار گرفتن نهاد دینی بحرین و از بین بردن آزادی بیان و اعتقادات مذهبی مردم می باشد.

در این بیانیه آمده: دیدارهای اخیر راشد آل خلیفه، وزیر کشور بحرین با برخی همتایان خود در کشورهای همسایه در راستای افزایش تنش ها و جلب حمایت از اقدامات تروریستی آل خلیفه نسبت به مردم بحرین و جمعیت های الوفاق، التوعیي و الرساله و سلب تابعیت آیت الله عیسی قاسم و محاصره منطقه الدراز صورت می گیرد تا بلکه بتوانند گامی دیگر در جنایت های وحشیانه خود بردارند.

این جنبش از کشورهای حاشیه خلیج فارس خواست در ریختن خون مردم بحرین سهیم نشوند و مرتکب هیچ حماقتی در مورد مردم بحرین و علمای این کشور به ویژه شیخ عیسی قاسم نشوند که در این صورت از پیامدهای آن در امان نخواهند بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha