یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجمع لندن

حوزه/ تجمع کنندگان لندن با سر دادن شعارهایی دخالت های رژیم آل سعود را در بحرین، یمن، عراق و سوریه محکوم کردند و به آل سعود در مورد پیامدهای وخیم سیاست های ویرانگر این رژیم در منطقه هشدار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از فعالان اجتماعی و سیاسی روز چهارشنبه با برپایی تجمعی در لندن، اعتراض خود را نسبت به دخالت های آل سعود در امور کشورهای منطقه اعلام کردند.

این تجمع اعتراض آمیز در مقابل سفارت عربستان در لندن صورت گرفت و تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی دخالت های عربستان را در بحرین، یمن، عراق و سوریه محکوم کردند و به آل سعود در مورد پیامدهای وخیم سیاست های ویرانگر این رژیم در منطقه هشدار دادند.

این تجمع کنندگان آل سعود را مسئول فروپاشی اوضاع یمن دانستند و خاطر نشان کردند: به خاطر تجاوز و جنگ افروزی عربستان در یمن است که تا کنون هزاران مسلمان یمنی شهید شده اند.

جمعیت تجمع کننده از رژیم کودک کش آل سعود خواستند دست از دخالت در امور داخلی بحرین بردارد و نیروهای نظامی خود را که از سال 2011 در بحرین هستند، از این کشور فرا بخواند.

لازم به ذکر است رژیم استبدادی سعودی همواره ایران را به دخالت در امور کشورهای منطقه متهم می کند، اما خود به شکل مستقیم در امور کشورهای مطنقه مداخله نموده و خواستار سرنگونی نظام های حاکم در این کشورها می شود که آخرین آنها اظهارات گستاخانه ترکی الفیصل رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی رژیم آل سعود است که خواستار سرنگونی جمهوری اسلامی ایران شده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha