یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ادبیات عرب

حوزه/ مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری اولین دوره تخصصی ادبیات عرب ویژه طلاب پایه های اول و دوم این حوزه علمیه در نیمه مردادماه ۹۵ خبر داد.

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: به همت معاونت آموزش مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهرستان لارستان، اولین دوره تخصصی آموزشی ادبیات عرب ویژه طلاب پایه اول و دوم این حوزه علمیه از 15 مردادماه سال جاری به مدت سه سال برگزار می شود.

وی افزود: این دوره، به منظور آمادگی طلاب برای تدریس در دروس حوزوی، دانشگاه ها و مراکز تخصصی قرآنی و در راستای تقویت استعداد طلاب نخبه حوزه لارستان برگزار می شود.

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: سرفصل های تدریس در این دوره دانش افزایی نیز از سوی حجت الاسلام توحیدی از اساتید حوزه لارستان تعیین شده و در طول این دوره در خدمت شرکت کنندگان گذاشته می شود.

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: این دوره در 6 ترم برگزار می شود که در ترم اول 15 نفر حضور دارند.

وی با توجه به آثار این دوره در فهم آیات و روایات بیان کرد: طلاب شرکت کننده در این دوره های تخصصی پس از فراگیری قطعا تاثیرات آن را در فهم آیات و روایات را لمس می کنند و یکی از اهداف قابل توجه این مدرسه در اجرای چینین برنامه ای آشنایی تخصصی طلاب در اوایل تحصیل خود با قرآن و کلام معصومین می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha