پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید المشعل

حوزه/ سید مجید المشعل نوشت: علمای شیعه بحرین به خاطر عمل به وظیفه شرعی خود و برپایی نماز، دریافت خمس، امر به معروف و نهی از منکر مجازات می شوند؛ گویی عمل به وظیفه شرعی در این کشور جرم است!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید المشعل رئیس شورای منحل شده علمای بحرین که روز 5 شنبه توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه بازداشت شد، در آخرین یادداشت خود در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم، محاکمه یک مذهب و طایفه و ملت است نه محاکمه یک شخص.

وی تاکید کرد: علمای شیعه بحرین به خاطر عمل به وظیفه شرعی خود و برپایی نماز، دریافت خمس، امر به معروف و نهی از منکر مجازات می شوند؛ گویی عمل به وظیفه شرعی در این کشور جرم است!

وی با اظهار تعجب از تلاش آل خلیفه برای محاکمه شیخ عیسی قاسم و محاصره علما در بحرین گفت: علمای با اخلاص بر اساس وظیفه شرعی خود دست به کاری می زنند و کاری به دستورات دولتی ندارند و نظام هیچ گاه نمی تواند مردم را به زانو در بیاورد و آنها را از مطالبه حقوق خود بازبدارد، زیرا خواسته های مردم خواسته هایی عادلانه است و راهی برای بازگشت از این خواسته ها وجود ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha